... امروز: دوشنبه - 31 اردیبهشت - 1403
فراخوان‌ها 25 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نخستين جشنواره ملي كاريكاتور مصرف بهينه برق به ايستگاه آخر رسيد

راسم اختتاميه نخستين جشنواره ملي كاريكاتور مصرف بهينه برق صبح روز چهارشنبه 26 مهر ماه جاري با حضور جمعي از مديران ارشد صنعت برق و وزارت نيرو و مسوولان استان همدان در سالن شهيد آويني همدان برگزار مي شود.

به گزارش فستیوال انرژی به نقل از پايگاه خبري توانير، اين جشنواره ملي از سوي شركت توانير و با همكاري شركت توزيع نيروي برق استان همدان برگزار شده و به روزهاي پاياني خود نزديك مي شود.
بر اساس اين گزارش، با پايان مهلت ارسال آثار براي جشنواره، 576 اثر از 205 شركت كننده از استان هاي كرمانشاه، همدان، كردستان، مازندران، گيلان، تهران، مركزي، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، يزد، فارس، اصفهان، خراسان رضوي، خراسان جنوبي، خراسان شمالي، لرستان، هرمزگان، چهارمحال و بختياري، خوزستان و زنجان به دبيرخانه جشنواره رسيد كه در روز اختتاميه، برگزيدگان جشنواره در سه بخش حرفه اي، آماتور و داخلي معرفي و با حضور مديرعامل شركت توانير، مديران كل روابط عمومي وزارت نيرو و شركت توانير و جمعي از مديران و مسوولان استان همدان موردتقدير قرار خواهند گرفت.
قرار است مراسم پاياني نخستين جشنواره ملي كاريكاتور مصرف بهينه برق از طريق سايت آپارات به آدرس https://www.aparat.com/edch/live به صورت زنده پخش شود.
بر اساس اين گزارش، در مراسم پاياني از كتاب نفيس جشنواره رونمايي شده و همزمان با اين مراسم، تعدادي از آثار برگزيده جشنواره در نگارخانه سالن شهيد آويني به نمايش عموم گذاشته خواهد شد.
به گزارش توانير، اكبر تراب پور، محمود نظري و علي پاك نهاد وظيفه داوري آثار نخستين جشنواره كاريكاتور مصرف بهينه برق را بر عهده داشتند.

نویسنده
admin
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *